NÁSTUP IHNED - Technik servisní podpory SW s vyhl. 50/ §6
NÁSTUP IHNED - Technik servisní podpory SW s vyhl. 50/ §6
Úvod a popis pracovní náplně
- Zajištění technické podpory stávajících zákazníků a realizace systémů u zákazníků nových (nastavení, migrace serverů, implementace a další)
- Vyřizování požadavků z Hotline
- Servisní zásahy (práce od po-pá / od 8 – 16hod) s ochotou zůstat déle, pokud zásah bude delšího charakteru
- Přijdete do styku s moderními elektronickými systémy
Požadujeme
- Velmi pozitivní vztah k technice a dokážete si poradit v každé situaci
- Vzdělání v oboru elektro s Vyhláškou 50/1978 Sb. §6 (ideálně slaboproud)
- Nehledáme programátora, přesto je podmínkou základní znalost SQL databáze, zadání příkazu ping na IP-adresu, znalost Microsoft Windows, důraz na znalost Software
- Řidičský průkaz skupiny B. – aktivní řidič (výjezdy z nových zákazníků)
- AJ na komunikativní úrovni B1
Nabízíme
- Možnost dalšího profesního i osobního růstu
- Práce na HPP
- Nástup možný ihned
- Služební vůz
- Práci pro dynamicky rostoucí společnost
- Jazykový kurz angličtiny
- 5 týdnů dovolené
- Pružnou pracovní dobu
- Firemní akce v průběhu roku
- Závodní stravování s příspěvkem ve výši 80 %