Náplň práce:
Řízení, koordinace stávající zakázky.
Hlavním cílem je správný chod přiděleného úseku a dodržování standardní kvality poskytovaných služeb, plnění cílů, dále zaštítit plynulost provozu materiálně i personálně.
• plnění povinností při správě cizího majetku, řádné hospodaření v rámci svěřeného střediska a zakázky našeho klienta,
• nastavení pracovních procesů a technologických postupů pro svěřenou zakázku,
• jednání se zástupci zákazníka, komunikace s ostatními dodavateli,
• kontrola kvality prováděných prací,
• vedení administrativy a dokumentace spojené s pozicí,
• spolupráce na náboru nových pracovníků pro svěřené objekty a jejich zaškolení.
Co od Vás očekáváme:
- spolehlivý, zodpovědný a loajální přístup
- dochvilnost a pracovitost
- zdravotní způsobilost
- uvítáme zkušenosti v oboru
- průkaz VZV výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- mzdové ohodnocení až 32 000,- /měsíčně
- smluvní vztah na HPP, (zkrácený úvazek 35h týdně)
- směny: dvousměnný provoz (krátký, dlouhý týden - denní, noční směna),
- zaškolení na pracovišti,
- možnosti záloh ze mzdy po určité odpracované době,
- zázemí silné a stabilní společnosti,
- 20 dní dovolené + 5 dní sickdays.
- MÍSTO VÝKONU: KOJETÍN