Náplň práce:

Řízení, koordinace stávající zakázky.
Hlavním cílem je správný chod přiděleného úseku a dodržování standardní kvality poskytovaných služeb, plnění cílů, dále zaštítit plynulost provozu materiálně i personálně.

• plnění povinností při správě cizího majetku, řádné hospodaření v rámci svěřeného střediska a zakázky našeho klienta,
• nastavení pracovních procesů a technologických postupů pro svěřenou zakázku,
• jednání se zástupci zákazníka, komunikace s ostatními dodavateli,
• kontrola kvality prováděných prací,
• vedení administrativy a dokumentace spojené s pozicí,
• spolupráce na náboru nových pracovníků pro svěřené objekty a jejich zaškolení.

Co od Vás očekáváme:

  • spolehlivý, zodpovědný a loajální přístup
  • dochvilnost a pracovitost
  • zdravotní způsobilost
  • uvítáme zkušenosti v oboru
  • průkaz VZV výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • mzdové ohodnocení až 32 000,- /měsíčně
  • smluvní vztah na HPP, (zkrácený úvazek 35h týdně)
  • směny: dvousměnný provoz (krátký, dlouhý týden - denní, noční směna),
  • zaškolení na pracovišti,
  • možnosti záloh ze mzdy po určité odpracované době,
  • zázemí silné a stabilní společnosti,
  • 20 dní dovolené + 5 dní sickdays.
  • MÍSTO VÝKONU: KOJETÍN

HGS, a.s.